sol

Hej på er!

Jag är nere hos Niklas, vilket jag varit sedan i torsdags, och sitter därför inte så mycket vid datorn vilket är förklaringen till den dåliga uppdateringen. Jag hoppas ni har det fint i alla fall! ;) Idag var det strålande sol och över 25 grader varmt här nere, hur skönt som helst! Jag & Niklas gick runt inne i Lund hela dagen vilket kanske var aningens för varmt men jättemysigt!

I helgen sprang vi 3 Skåningar & 1 Dansk, fyra förlängda sprinttävlingar typ, och det gick väl både upp och ner. Tyvärr mer ner än upp. Ena etappen, den i Danmark, gick dock väldigt bra och då kom jag 2a. :)

Imorrn ska vi, om det fortfarande är så här fint väder, åka till stranden och sola & bada hela dagen. Vi får se om det blir Helsingborg eller Landskrona. Men det blir nog fint :)

Jag hoppas ni har en skön sommar allihopa!

Stor kram från Klara!

Kommentarer
Postat av: LN

sakanr dig och läser din bloggggggggggg

2008-07-02 @ 22:17:46
Postat av: Angelica

sounds nice du! :)

2008-07-04 @ 15:54:18
URL: http://metrobloggen.se/ansiktsburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0