ännu mer kärlek



För er som inte gillar Håkan Hellström kanske inte den här bloggen är den allra bästa. Men va sjutton, ni får gärna fortsätta läsa ändå.

Kommer ni ihåg, när jag efter Håkankonserten, skrev att Minnen av aprilhimlen var den bästa låten han spelade? Ni som hört låten undrar nog säkert varför då man kan tycka att den inte är så speciell. Grejen var ju att han gjorde den i en lugn, helt underbar version på konserten. Och jag har äntligen hittat den! Lyssna och njut säger jag bara. Precis så här underbart var det. Vartenda hårstrå på mina armar och ben reser sig och jag får nästan tårar i ögonen.
SÅ JÄVLA FINT.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Konserten var helt sjukt bra

2008-05-15 @ 12:44:32
Postat av: therese :)

kan man annat än älska denna underbara man?

2008-05-18 @ 12:44:38
URL: http://ttheresehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0