en fullspäckad dag

Hej på er.

Klockan är snart 22 och jag har inte börjat med fysiken än! Har haft fullt upp från att jag vaknade imorse tills för typ 20 min sen och då kände jag att jag var tvungen att ta en liten paus. Men jag måste nog börja nu...

Det har i alla fall varit en rolig dag idag. Friluftsdagen gick fint. Vi fick sluta kl 11, sen låg vi ute och solade till 14 och sen åkte jag & Malin till Marieberg med Lilian. Himla trevligt! :) Jag köpte en ny fin blårandig kofta, två par leggings och hårklämmor. Alltid bra att ha! Efter shoppingen var det intervaller i skog som gällde, crazy vad jobbigt det var.

För er som missat så fyller vår käre vän Carin år idag. Stort grattis till henne! :)

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv. Ha en fin kväll. Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0