en rätt så najs dag

Hallå alla glada :)

Tisdagkväll kl 21.18 och jag har hunnit med en hel del vettigt och ovettigt idag. Efter skolan tänkte jag först skita i att hänga med Malin & Carin till Örebro men eftersom det var typ 20 grader varmt och soligt så kunde jag inte låta bli. Vi letade lite brallor till Carin och Malin gick och tog spruta. Sen skulle jag försöka byta en tröja jag köpte på lindex i förra veckan men surkärringen i kassa vägrade låta mig göra detta då kampanjen tydligen gått ut i fredags. APA! sen gick iaf jag & malin till optikern & gjorde synundersökning till körkortsgrej så nu är det fixat också och alla papper skickas in imorrn. Woho, någon gång kanske även jag får körkort :) Eftersom det var så fint väder ute så köpte vi mjukglass också, sjukt mycket sommarkänsla på den! Och Malin, världens finaste vän, gick, när hon fick höra min tragiska historia, tillbaks till lindex där hon lyckades byta min tröja hos en annan expedit. Lycka på den :) Så sen kilade vi hem & jag, Carin, Elin och Angelica gick till gymmet och tränade en timme. Himla bra det också.
Nu borde jag plugga lite matte, hade lektion idag och det gick väl rätt bra så vi får hoppas att jag inte kommer dö helt på torsdag. 4 timmar är provet, herregud!

Ha en mysig kväll. Jag längtar efter Niklas.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0