Hallå!


Jag är hemma från träningen nu. Idag var det KM i medeldistans. Det gick väl sådär, inte jättedåligt egentligen men jag tog liksom inte i fast jag ändå inte var så trött. Konstigt. Jag sprang runt och tänkte på en massa annat tror jag.

Nu hade jag tänkt köra lite styrka på mitt golv men jag tappade motivationen helt. Har inte ens lust att gå & duscha, ajabaja mig själv.

Fast Carin berättade just att Olle Boström och Rune kom med till JVM, (Härligt jobbat grabbar!!), så nu blev jag lite gladare. äsch, jag får väl skita i min styrketräning och gå å duscha istället. Sen måste jag plugga svenska och datakunskap, känns himla roligt. Men jag och Martin ska nog fika också :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0