känner ni igen känslan?

När man springer och verkligen hittar flytet? När det känns som om man kan springa hur fort som helst utan att bli trött?

Så kändes det ganska mycket idag när jag löptränade med min pappa. Visst, vi sprang såklart inte hur fort som helst med tanke på vår form men det kändes nästan så. Jag sprang på mycket fortare än jag gjort på sista tiden i alla fall och det är tillräckligt. :) Det var faktiskt kul att springa och det är banne mig inte varje dag!

Ikväll har jag pratat länge med Niklas i telefonen. Det är skönt att göra det, bara prata om en massa saker som kanske inte är superviktiga att prata om just ikväll men när man har mycket tid kan man liksom prata om allt. Det är bra tycker jag :)

Jag tänker en massa på sommaren och längtar som en tok. Jag längtar efter att kunna vakna upp på morgnarna och inte ha en massa inplanerat för flera veckor framåt utan bara göra sånt man känner för. Jag längtar också efter att kunna vara med Niklas utan att veta att jag måste åka hem tre dagar efter att jag har kommit ner. Jag längtar också efter att ligga på altanen på landet och bli varm som en kamin och sen gå ner till bryggan och bada eller hoppa lite studsmatta. Jag längtar efter en massa saker och jag hoppas sommaren kommer bli hur bra som helst! Det blir den nog :)

& om 13 dagar träffar jag Niklas igen. & om 1 månad och 4 dagar firar vi 2 år tillsammans. Då ska vi kalasa här i Sthlm <3

Imorrn ska jag gå på handledarutbildning med mina föräldrar i Farsta, 3 timmar. Himla skoj alltså! Sen, om det blir fint väder, ska vi ha lite grillkväll i Hallsberg, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Puss så länge // Klara

Kommentarer
Postat av: Mia.

Det är alltid jobbigt INNAN man börjar springa,
men när man väl kommer igång brukar det gå lätt och vara kul :)
Duktigt jobbat iaf.

2008-05-17 @ 22:54:47
URL: http://fruktsalllad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0