puss

Tjoho, jag överlevde matteprovet. Det gick väl inte toppen direkt men jag gjorde så gott jag kunde. Och så börjar jag bli förkyld, snorig och jobbig men det ska nog inte hinna bli så farligt, jag ska ju springa lördag-söndag. Malin är förkyld hon också så det är inte säkert att hon ska med i helgen, då får jag åka själv med killarna. Jag hoppas hon känner sig friskare snart och vill följa med. :)
Nu sitter jag på datakunskapen utan att göra så mycket vettigt. Det blir ingen träning idag i alla fall så jag lär ha en hel del tid att mysa i solen, och sånt är massa plus! :D

nu måste jag plugga

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just du får den :)

2008-05-08 @ 13:20:21
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0