shyss

Cheers mate!

Kom alldeles nyss hem från Lilian där jag och Malin varit och myst med henne och Bettina efter träning. Det var riktigt skönt att få komma hem till lite civilisation igen och inte bara sitta här i lägenheten. Sara kom även över en sväng och hälsade på, :)

På träningen idag var jag precis lika seg som i helgen. Jag funderar på om det är förkylningen som aldrig släpper eller om jag verkligen tappat löpformen så mycket. Jag tror tyvärr att det är det sistnämna som är mest troligt...
Det var i alla fall kurvbildsträning och jag sprang med Rebecca och vår tränare Anders. Teamwork is the shit!
Efter träningen var det grillning och dunken/burken eller vad ni nu vill kalla det. Rätt skoj faktiskt.

Jag har inte pluggat någon kemi alls idag men det får bli morgondagens problem, provet är ju inte förrens på onsdag...

Spanska nationella gick väl rätt bra idag kändes det som, men man kan ju aldrig veta. Vi får antagligen tillbaka matteresultaten imorrn också, direkt efter spanskalektionen då det är dags för hörförståelse. Det är mycket nu.

Och om jag ska palla måste jag nog sova rätt snart. Hoppas ni haft en skön monday allesammans.

Puss och godnatt från Klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0