skejtare for the win!

Halloj!

Jag kom alldels precis in efter en skön skaterunda med Rebecca, Sanna & Malin. Vi drog med oss tre skateboardar ut och tänkte lära oss lite skills. Det gick väl sådär om jag ska vara ärlig...Sjukt svårt att hålla balansen på en sån där liten bräda! Vi överlevde i alla fall utan några större skador. Dock klämde jag fingret mot asfalten vilket inte var så kul, men sånt får man ta när man låtsas att man kan.
Kanske är dags att sova snart? Det känns som om man bara vill ut och hitta på massa saker i det här sköna vädret. Jag hoppas att sommaren kommer bli sådär alldels perfekt som man vill att den ska vara, med massa roliga grejer, mys och härliga människor! :)

Hoppas ni haft en fin dag. Imorrn är det torsdag och då är det nästan helg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0