Vilken dag är din Dolmiodag?

Min & SnyggMalins var i alla fall idag, tisdagen den 20 maj 2008. Vi fick 8 spänn rea på Konsum & tvekade inte att testa! Helt okej faktiskt. Vi har även gjort egen rabarberkräm som blev mer som en soppa men var himla god och sen har vi jobbat hårt på mitt hemliga projekt som ni kanske får se om ett tag. ;) Vi har även lekt en hel del borta hos brudarna på 11an ikväll, mest hos Sara och pratat norrmänn och minnen. Skojjigt värre faktiskt!

och vill ni veta en annan, ganska snuskig grej? Jag har fortfarande inte dammsugit mitt rum!! Det är så fullt med dammråttor men jag har verkligen inte pallat ta fram den där dammsugarjävlen. Jag MÅSTE göra det inom en snar framtid!

Annars så har jag spelat beachvolleyboll i ösregn idag och fått reda på att jag måste göra muntliga i spanska för att försöka få ett MVG i betyg. Ni antecknar väl? ;)

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0