förkyld

Goddag Goddag!

Som ni ser av rubriken har jag åkt på en förkylning bara för att jag för en gångs skull tränat på riktigt bra hela förra veckan. Så det var kanske därför.. Hur som helst har jag mucho ont i halsen idag och är snorig i näsan så det blev ingen träning som jag hade tänkt.

Det var jättekul att träffa Johanna igår! När jag umgås med henne inser jag hur mycket jag tycker om henne och får dåligt samveta för att vi inte ses oftare. Men det blir ju inte så lätt alla gånger då hon bor i Eksjö under veckorna & jag här i Hallsberg & sen är vi inte alltid i Stockholm samma helger heller. Nu har hon i alla fall äntligen opererat sin höft och ska förhoppingsvis bli helt bra snart! Det är hon verkligen värd! Karro kom också till stan, men henne hann jag tyvärr bara hälsa på innan jag var tvungen att springa till tunnelbanan. Men hon är kanon hon också!

Man har ju hört att det finns folk som sover dåligt när det är fullmåne ute (de har nånting med nånting att göra). Min mamma är ett sånt exempel, men jag har väl egentligen aldrig riktigt trott att det faktiskt kan vara så. Hur som helst så kunde jag först och främst inte somna när jag gick och la mig igårkväll. Det tog över en timme, det brukar ta max 10 min, och sen till råga på allt vaknade jag strax efter 02.00 & låg vaken till 04.00! Jag låg vaken två timmar mitt i natten, jag som aldrig brukar vakna förrens klockan ringer. Det tråkiga var att jag skulle upp 05.30 inatt så det blev inte mycket sömn tyvärr. Hur som helst fick jag idag i skolan höra att det tydligen varit en riktig fullmåne på himlen inatt så jag kanske också är en sådan som inte kan sova då? Läskigt.

Juste, det var ju årsfest i lördags också. Himla kul! Jag lägger in bilder när jag fått tag på dom. Nu ska jag plugga lite. Puss!


Bilden är ifrån förra årets årfest :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker om dig med och jag mår också lite dålig av att vi träffas så lite. Får bli skärpning på de!:) PUSS

2008-11-17 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0