glad i hjärtat

Det här höstlovet har nog varit ett av de bästa jag haft tror jag. Jag har hunnit umgåtts med min familj, pussat en massa på Niklas, sett på Håkan, gått på fin restaurang + bio, myst med Lilian och Malin hela helgen & nyss sprungit ett skönt långpass på 1,30 h med de två söta flickorna i det otroligt vackra vädret. Man kan inte bli annat än lycklig!

Och nu är det även bestämt att Niklas följer med mig till Hallsberg mån v.48 och stannar hos mig i två hela veckor. Det kommer ju vara hur bra som helst att kunna vakna upp bredvid honom när man ska upp och gå till skolan. Det har jag aldrig gjort förut. Igår när jag vaknade själv, efter massa nätter bredvid honom, var det så tomt så jag blev alldeles ledsen i hjärtat.

Både Niklas & Lilian har massa smaskiga bilder från veckan som gått som jag tänkte dela med mig av eftersom jag tycker att en blogg blir tråkig utan bilder, men dom kommer framöver. Vänta så ska ni få se. :) Förresten så var nya bondfilmen inte alls så bra som jag hade hoppats på. Det fanns egentligen ingen riktig handling & saker och ting bara hände utan mening kändes det som. Men det är alltid kul med bio!

Jag had hoppats kunna få övningsköra lite idag så nu ska jag kila och samtala med mina föräldrar sen blir det tåg 19.15 med Maluttan och Lilian.

Ha det så fint så länge! Puss från Klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0