HISS ELLER DISS?

HISS:


Hälsomässan med mamma idag. Fick med mig en massa roliga prylar hem.
Sushimiddag + fika hemma hos farmor. Mysigt!

Det är en dag kvar på helgen
Jag övningskörde idag

DISS:

Det finns inget kul på TV på helgerna längre! Vad hände med Fångarna på fortet och Robinson?
Övningkörningen gick inte kanonbra



Just nu skulle jag vilja titta på en bra film och vara hos Niklas men annars är jag himla nöjd med tillvaron faktiskt. Det är skönt att känna! Hösten är inte alls lika grå och trist som jag trodde att den skulle bli, för det finns fortfarande massa roligt att se fram emot. Jag ska vara servitris på Järlafesten nästa helg, äntligen träffa Johanna igen? , åka till Olofström och Niklas, ha Niklas hos mig i Hallsberg (2 veckor!), första advent, Anna kommer hem från sin resa, KF?, julllov, julafton, julklappar, nyår, mys, snö(?) och sen händer nog massa annat som gör mig glad i hjärtat. 

Förresten var jag och Malin hemma hos Lilian i torsdags kväll och mös. Vi tittade bland annat på filmen Stolthet & Fördom som jag länge velat se. Den var verkligen fin! Mycket mer "Klarafilm" än Försoning som vi hyrde förra helgen. Så kan det gå.

Och ni får inte glömma, imorrn är det fars-dag och då gäller det att komma ihåg sin käre far!



Puss så länge 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att träffa Johanna låter som en toppen ide tycker jag:) Vad sägs om på söndag? Fika i stan kanske? du kan ju höra av dig om du kan, skulle vara jättekul<3

Puss på dig!

2008-11-10 @ 16:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0