Ny header!

Stort tack till Erica som hjälpte mig och fixade den nya headern! Visst blev det fint? :)

Idag har jag redan hunnit varit ute och övningskört med min pappa i nästan en timme. Och det gick bra! Jag är alltid lite skakig i början men efter ett tag så får man liksom in snitsen & då är det kul! Förhoppningvis får jag också ett körkort någon gång i framtiden.
Om ett tag ska jag ut och springa långpass med mig själv (fan va tråkigt!) och sen ikväll ska jag & några av Järlas grabbar hjälpa till och servera på årsfesten. Det blir nog kul.

Hoppas ni får en fin lördag. Imorrn ska jag till stan och fika med Karro & Johanna, hur bra som helst! Puss så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blrv verkligen jättefint! Jag längtar tills imorgon, nu sitter jag fast i min tråkigt fysikbok ussch!

Puss

2008-11-15 @ 14:15:05
Postat av: LN

snyyyyyyyyyyyyygggt

2008-11-16 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0