paus

Hallå!

Det är bara att erkänna, det blir inte så mycket bloggande när jag umgås med Niklas. Som ni märkt har jag varit dålig på att uppdatera och orsaken är: Niklas är här i Hallsberg och kommer vara i två veckor framöver. Så räkna inte med alltför mycket från min sida den närmsta tiden.

På torsdag ska jag ha gjort klart mitt arbete om dvärgsilkesapan till biologin & jag börjar bli lite stressad för det går inte toppen direkt. Jag ska i alla fall klippa mig om drygt en timme, äntligen! :) Sen väntar jag på att Albin ska skicka över lite ny, bra musik till mig också. Det kan nog bli fint! Jag hoppas allt är bra med er i snön & kylan. Mysigt tycker jag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0