Årets happening

Hallå!

Idag är det årets stora händelse här i Hallsberg, nämligen Hallsbergsmarken. Ni skulle titta ut genom mitt fönster just nu, storgatan är helt proppad med stånd av alla dess slag & för första gången ser man ett flertal människor ute - samtidigt.
Jag & Malin var nyss ute och kollade utbudet. Vi letade främst grejer till SM-festen nästa vecka då hon ska vara cowgirl och jag indian men vi hittade bara ett par jeansshorts för 20 riksdaler till Malin, vilket iof var rena kapet!

Nu ska jag snart kila tillbaks till skolan igen och ha engelska sista timmen innan det bär iväg hem till Stockholm igen. Det är 25-manna i helgen så Niklas kommer ikväll vilket gör den här dagen så sjukt mycket bättre! :)

Ni får ha en kanonbra helg så hörs vi på söndag eller måndag.

Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0