dopparedan

Ikväll är det ju SM-FEST (förlåt för allt mitt tjatande) och jag fick nyss reda på att vi inte har någon labb imorrn bitti vilket innebär att vi börjar klockan 11! Hur skönt känns inte det sådär dagen efter? Jag tänkte väl det... :)

Om en stund bär det iväg på sprintträning i Brunnsparken i Örebro, det kan nog bli skoj! Men det jag egentligen ville med detta inlägget var att ge er denna lilla film:



Ni får ha överseende med att det inte är något ljud. Hur som helst är det min syster & hennes vän Filip som springer runt i öknen i Peru. Ni kan alltid kolla in hennes resedagbok: http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=231082&section=undefined

Nu måste jag byta om. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0