Ikväll ger jag er en hiss eller disslista i all ära



HISS:
  1. Jag klarade (efter 3 försök) av att simma en hel bassänglängd (25m) helt under vattnet på idrotten idag! Asläskigt var det!
  2. Jag åt god middag med roligt folk ikväll
  3. Niklas kanske kommer och praoar och bor här i två hela veckor. Vore inget annat
    än underbart.
  4. Jag har varit duktig och tagit hand om min kropp ikväll: hårinpackning, ansiktsmask, benrakning och mycket hudlotion.
  5. Jag har pluggat en del...
DISS:
  1. Jag hade sämre tid idag på testloppet i Skåle än förra året. Nästan en minut? 
  2. Jag är öm i mina benhinnor sen i måndags
  3. ...men kanske inte tillräckligt till provet?


Gonatt gott folk. Vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skåle är ingenting viktigt, jag sprang det inte seriöst på 3 år, och det är inte det vi tävla i vet du ;)

2008-10-29 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0