it's friday I'm in love

Ännu en fredagkväll. Det kändes som det nyss var helg och nu är det dags igen, det är inte fy skam det! :)
Jag sitter med lillasyster & hennes kompis och tittar på Idol för tillfället. Ganska svagt startfält i år måste jag säga om man jämför med tidigare säsonger. Men det är rätt kul att titta på ändå.

Vet ni en rolig sak? Imorrn bitti ska jag & min mamma åka in till centralbadet och bada och ha det skönt och sedan äta deras frukostbuffé hela förmiddagen. Sen ska vi nog ta en sväng på stan efteråt också, kalaskul.
Det känns som om det kan bli en välbehövlig avkopplande sak :)

Nu ska jag kila tillbaks till idol. Ha en fin helg allesammans!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0