lier

Jag ljög. Det har inte lyckats komma någon ny header än och det kommer det förmodligen inte heller göra innan jag ska sova (även fast jag har sovmorgon till 11 imorrn & kan sova kalaslänge...)
Träningen gick rätt okej idag, kroppen var trött men jag tog mig runt de tre slingorna som erbjöds (5,5km) men det var först efter träningen som det roliga började. Jag & 7 andra glada randoms från OLGYT tog med oss en av våra tränare och körde in till Be-Ges, Askersunds enda sportaffär. Varför kanske ni tänker nu & det enda jag kan säga är: De säljer fortfarande Adidasshorts (kortkorta träningsshort med slits i sidan) från 80-talet i regnbågens alla färger, för endast 149 riksdaler. Värsta kapet! Cykel på köpet.

Hur som helst köpte jag mig ett par aprikosrosa(?) med två mörkblåstreck på varje sida (precis i sedvanlig adidasanda). De var riktigt snygga i alla fall och nu äger 8 av orienteringsgymnasiumets 24 elever, alltså 30 %, + två av våra ledare, minst ett par av dessa modeller. GRYMT!

Jag ska ge er en  bild när jag fixat någon som har kamera. Nu ska jag gå & sätta på te. Headern får vänta, jag förstår ju mig inte på det där jokset riktigt.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0