nöjd

Hej snyggingar!

Just nu är jag fett nöjd, (kan man säga så?) för jag har hunnit med och tagit tag i en massa grejer idag. Vill ni veta vad jag gjort? Kanske inte, men jag är så glad så jag vill åtminstone gärna berätta!

  • Först imorse hade jag & min grupp uppspelning av vår teater på svenskan, och det gick bra!
  • Sen på idrotten tog jag, Malin, Carin & Elin vårt förnuft till fånga och sprang löptestet som vi inte gjort än. & jag slog förra årets tid, heja mig.
  • Efter skolan var det bra träning &
  • När vi kom hem satte jag & Malin oss och börja råplugga spanska som vi gjort sen dess
  • Sen städade jag toaletten som jag lovat att jag ska ha gjort ända sen i söndags...
  • Efter det fyllde jag i träningsdagboken vilket jag inte gjort de senaste 2 veckorna
  • Och sist av allt: Nyss kurerade jag mina benhinnor också.
Så det jag vill ha sagt idag är; HEJA KLARA!



Nu ska jag ta och ringa min älskade pojkvän & sedan sova gott. Imorrn är det sovmorgon till 11 som gäller. GÖTT!

Puss på er. Hoppas dagen varit kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0