onsdag

Halloj!

Om 20 min ska jag iväg och träna i Askersund men just nu sitter jag och äter nutellamackor och dricker juice. NAJS!
Jag & Malin kom nämligen på en deal i slutet på förra veckan när vi gick förbi nutellaburkarna nere på ICA. Den gick ut på att om vi gick bra på Skol-SM så fick vi köpa en burk och ha nu i veckan, men inte annars. Som tur är gick ju Malin och vann medans jag bröt men för att inte sabba hennes lycka köpte vi en burk iaf. Sjukt gott och sjukt onyttigt.

Jag har även hittat en massa roliga funktioner i det nya bildprogrammet Lilian fixat till mig så om ni har tur kanske det kommer upp en ny header under kvällen.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0