söndag

Godmorgon på er!

Här sitter jag vid min dator och lyssnar på livesändningen från Smålandskavlen, nörd som jag är. Springer jag inte själv så kan jag banne mig ändå inte låta bli och lyssna på hur det går för alla andra. Jag har nog blivit miljöskadad som det så fint heter.

Just nu tände Nora ett ljus och lukten från tändstickan kom just förbi mina näsborrar och det enda jag tänker på är jul. Nu längtar jag verkligen till december. Till julkänslan, julshoppingen, ljusstakarna, julklapparna, lussebullarna, allt! Det känns som om man lika gärna skulle kunna ta bort november månad och gå direkt till december. I sånna fall blir man ju av med den allra dystraste månaden på året och får julmys direkt. För oktober har i år i alla fall varit en ganska okej månad :)

Ikväll kommer Niklas hit, mysigt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0