update

Hallå!

Jag ber än en gång om ursäkt för den dåliga updateringen. Jag vet inte vad det är med mig men när min käre pojkvän är i närheten är bloggen inte det första jag tänker på. Vilket kanske är tur :) Jag lovar er att bättra mig och ge er alla roliga händelser när jag är tillbaks i Hallsberg på söndag.

Men jag kan ju börja redan nu förresten. Igår kväll var vi ju på Håkan på Cirkus. Och det var precis lika underbart som sist. Vi lyckades få kanonbra platser i mitten nästan längst fram & så nära Håkan har jag minsann aldrig varit förut. Spelningen höll på i 2,15 h och jag var så lycklig. Håkan var där, jag var där & den finaste pojken i hela världen stod tätt intill mig under hela konserten. När han på slutet körde "Det är så jag säger det" så bara kom tårarna. Det blev för mycket fint på en gång för lilla mig. Men det var underbart alltihop!

Men idag är en ny dag med nya händelser. Vet ni vad vi ska göra idag? Ikväll ska vi ju gå och se nya Bondfilmen "Quantum of solace" kl 23.59 (crazy, I know!) på Sergel och innan dess ska vi troligen gå till Bamboo City och äta middag. Mongolisk, asiatisk och sushibuffé - I ett! Det kan ju inte bli bättre!

Och imorrn kommer Lilian för att hälsa på mig och Malin i hufvudstaden över helgen. Fullt ös medvetslös!

Nu kom pojken tillbaks från toaletten och jag ska ta hand om frukosten. Puss på er, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0