funderingar

Ikväll har jag funderat en himla massa över vad jag ska hitta på efter studenten. Jag har väl egentligen inte kommit fram till så mycket mer än att jag inte vill bli civilingenjör eller sitta på ett stelt kontor. Jag är nog lite mer sugen på typ sjukgymnast eller något i den stilen. Men då är bara den stora frågan: VARFÖR LÄSER JAG KEMI B?
Kursen är svår och jag kommer inte ha någon nytta av den överhuvudtaget, för den behövs inte varken jag ändrar mig och blir civilingenjör eller sjukgymnast PLUS att jag redan läser alldeles för mycket poäng. Det är värt att tänka på faktiskt, vilket jag tänkte göra innan jag tar något drastiskt beslut som jag kanske får ångra sen. Bäst att snacka lite mer med syon tror jag...

Nu ska jag leta upp KLICK!, läsa den & sedan somna sött. Puss.

Kommentarer
Postat av: Carl M

Haha, tänkte samma sak innan jag ens började kursen, så jag plockade bort den. Rätt skönt såhär i efterhand. Så känn dig inte rädd att göra ditt liv mer bekymmerslöst.

2008-09-16 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0