guten tag

Jag fick en lapp av syon idag så nu är kemin snart borta, om jag inte ändrar mig...men va sjutton, jag vill inte bli någon kemist så det blir nog fint. Fast folk undrar varför jag överhuvudtaget valt naturlinjen när jag redan valt bort både fysik och kemi, och jag kan förstå dom, för jag gjorde kanske fel men jag gör så gott jag kan för att få till ett så bra program som möjligt. Jag hoppas jag lyckas. :)

Innan jag lämnar kemins värld för gott vill jag dock visa er en grej. Förra veckan på kemin hittade Carin & jag historiens längsta ord. på TJUGIOSJU BOKSTÄVER. Helt crazy! Var beredda, här kommer det:

M A G N E S I U M A M M O N I U M O R T O F O S F A T

jag tar det en gång till för säkerhets skull;

M A G N E S I U M A M M O N I U M O R T O F O S F A T

KALASLÅNGT JU!

Nu ska jag och Malin gå bort till de andra och äta lite mat tänkte vi.

Här kommer lite bilder från förra veckan. PUSS SÅ LÄNGE



 





Kommentarer
Postat av: LN

aldrig försent att byta vettu! fan tjejer måste ju hälsa på er snart! ciao

2008-09-15 @ 21:26:51
Postat av: Johanna

Gud så söta ni är!

Så du ska inte läsa fysik B är inte så sugen på det heller faktiskt, verkar sjukt svårt!

pussgull

2008-09-16 @ 10:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0