Hallå!

Nu är jag hemma i mitt hus igen. Jag bokade just ett tåg till Hallsberg 19.15 så det blir som tur är ingen stressig eftermiddag. :) Förhoppningsvis ska jag köra bil (tredje gången den här helgen!) och hinna äta middag i lugn och ro. Men det ska nog gå fint!

Igår sprang jag Medel-DM. Jag var riktigt taggad i början & sprang på fort, kändes det som, men sen började jag bomma en massa & då gick det jättedåligt. Och jag har blivit förkyld igen! Jag är jättehostig så jag sprang inte idag tyvärr. Istället fick jag agera coach åt lillasyster och följa med till starten, det var rätt skoj det med. ;)

Nu dricker jag te, igen! För andra gången idag...Jag har blivit helt beroende faktiskt & är jättetaggad på att testa massa nya sorter. Fråga mig inte varför.

Förresten tror jag att jag bestämt mig angående Kemin, jag skiter nog i den...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0