onsdag

Jag vill bara börja med att tala om att jag är SJUKT avundsjuk på de lyckliga människor (läs Albin & Agnes) som är och tittar på Coldplay i Globen ikväll! Jag hade så gärna varit där jag också!
Själv sitter jag i mitt rum & har nyss duschat. Skippade att tvätta håret för det måste jag ändå göra imorrn bitti då det är skolfoto(!). Lilian har just varit här och hjälpt mig välja ut en passande outfit så jag hoppas det blir fint. :)

Min förkylning blir bättre & bättre som tur är men jag vågar fortfarande inte träna. Däremot följde jag med gänget till Finspång där träningen var idag, och gick en bana. Det var jättefint både i skogen och i luften & jag hittade massvis av trattkantareller som jag plockade & åt! :)

Nu tänkte jag gå och titta vad de andra har för sig. Jag hoppas ni alla haft en fin onsdag! Och Rebecka, vad glad jag blev över din kommentar!

Ha det kalasbra! PUSS

Kommentarer
Postat av: Din man

Har bara en sak att säga.. Coldplay var helt jävla sjukt bra, magiskt!!

haha nu har du någon till att vara avundsjuk på! ;)

pusss

2008-09-18 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0