trassel

Hej på er!

Min blogg strular lite som ni kanske sett. Texten från det översta inlägget flyttas liksom upp på headern & fråga mig inte varför. Det syns inte på min egna dator så ni får gärna vara med och tala om när det ser bra ut  igen, jag ska försöka fixa i ordning den igen.

Snart ska jag i alla fall sova. Är trött i kroppen då jag tränat två pass idag vilket jag inte hade planerat, men det är aldrig fel! Träningsvärken imorrn lär bli ljuv. Hoho.

Jag har en jävla bokrecension + artikel också som ska in på fredag, KUL!

Nu längtar jag efter den 20de september (12 dagar!) då Niklas kommer till mig & jag äntligen får kramas lite igen. Jag saknar honom hela tiden.

sov sött allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0