update

Hallå! Vad tycker ni om den nya designen? Erica är en riktig fixerl! :)

Jag blev just klar med mig bokrecension + artikel och det är verkligen hur skönt som helst! De ska in imorrn så det var lite i sista minuten men jag har sovmorgon imorrn så det är ändå rätt lugnt. Jag har annars haft en väldigt bra dag idag, har varit riktigt glad hela dagen & det är så skönt när man är det!

Imorrn bär det hem till Stockholm igen & en helg med DM-tävlingar både lördag och söndag. Förhoppningsvis åker familjen ut till landet (Muskö) efter tävlingen på lördag och där har vi bastu och sånt så det kan nog bli mysigt i detta tråkväder. Jag upptäckte en till grej idag som vittnar om att det är höst: mina händer har börjat bli sådär sjukt torra igen. Det är värdelöst, jag är helt beroende av handkrämer vid denna årstid, annars går mina händer sönder. När jag var liten gick jag till en doktor och fick en bra salva men sån tur har jag inte längre tyvärr.

Vet ni? igår  var förresten jag och Malin hemma hos Lilian och mös med henne och Jossan & det var riktigt bra! Vi bastade, åt god mat, kollade på tv och drack jättegott te (champagnesmak) och åt kladdkaka. MUMS! :)



Jag ger en denna charmiga bild från nollningen i väntan på dagens bilder från Maluttan.

Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofie

jätte fint :)

2008-09-12 @ 06:54:39
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0