monday you can fall apart

Hej på er!

Idag har det, än så länge, varit en rätt så fin dag. Det enda kruxet har varit att jag haft en dunkade huvudvärk sen klockan ett som vägrat släppa, antagligen på grund av åskvädret som är ute. Det är tokigt det där, hur vädret kan påverka oss på massa olika sätt. Jag menar, det finns säkert en massa bra förklaringar till varför massa människor får ont i huvudet när det är varmt och kvavt ute, men jag som inte har någon koll på dessa, slutar inte förundras.

Körkortsteoriboken & jag är förövrigt bästa vänner nu för tiden & imorrn ska jag göra halkan. Det tar sig ska ni se. Nu ska jag plugga vidare & lära mig ytterligare lite mer om reaktionssträckor och viltfaror.

Ta hand om er nu. Ni som har någon därute att somna bredvid inatt, uppskatta det ni har medan ni kan för ibland gör livet så konstiga vändningar så man varken vet ut eller in. 

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0