crete

Hej på er.

Vad ska jag säga egentligen? Jag har varit på Kreta en vecka och verkligen levt livet med mina finaste vänner. Det var en vecka fylld med skratt, glädje, tårar, kärlek, värme, fest och massa massa bad. Hur bra som helst! Vi bodde i Platanias, cirka 20 min väster om Chania som är en av Kretas största städer. Det var hur varmt som helst, över 40 grader varenda dag (CRAZY!) så vi var rätt nöjda att vi hade stranden typ 100 m från hotellet. Ni som har tittat på bilderna under länken i förra inlägget vet ju ungefär vad vi hade för oss. Trampbåt, marknad och Togakväll bland annat. Det sista var nog det roligaste på hela veckan! Club Tropicana, ett ställe i närheten av där vi bodde hade nämligen togatema vår sista kväll. Vi klädde ut/in oss i hotellets lakan och gick verkligen in för det. Sjukt kul! Den kvällen slutade med nakenbad i medelhavet tillsammans med några trevliga killar från Östersund och sedan efterfest på deras hotell till kl 05:30 på morgonen. Helt oväntat men det var nog också därför det blev så lyckat.

Tyvärr tog veckan slut fortare än fortast och det var bara att dra hem igen. Brännan var rätt sjyssht när vi åkte men det känns som att den bleknar för var dag som går, kul. Jättekul. Väl här hemma har jag bara blivit sjukare och sjukare. Jag hade ju ont i halsen redan innan vi åkte och det var väl ingen riktig "kryapåsig"semester direkt så jag får nog skylla mig själv.

Hur som helst så var Kreta det roligaste och mest betydelsefulla på väldigt väldigt länge! Och tack ni tjejer som var med, ni är galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0