ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på

Förlåt för dåliga updates från min sida. Jag är lite upptagen med att leva livet, eller nåt i den stilen. Just nu sitter jag inne på mitt rum, mitt älskade älskade rum. Jag förstår inte varför jag älskar det här rummet 100 gånger mer än mitt rum hemma i Stockholm, men så är det i alla fall. Här är det mysigt, hemtrevligt och så finns det ett stort fönster där jag kan titta ut på alla människorna och tågen. Sånt tycker jag om.

Imorse hade vi morgonträning och jag som varit stört förkyld i två veckor tänkte jogga en bana. Tji fick jag som insåg så fort jag stuckit iväg att halsen visst gjorde ont, helvete! tänkte jag och gick runt resten med Elin och Carin. Det var iof ganska mysigt och fint det med. Mina vänner är just nu i skolan och läser den underbara kursen Fysik B, som jag av någon anledning valde att inte läsa. Jag antar att dom har trevligt. (men jag har det nog trevligare) Jag funderar på vad jag ska göra härnäst?

*Fylla i träningsdagboken för halva sommaren typ (Klump i magen över att jag inte tagit tag i det än!!)
*Plocka & fixa i mitt rum
*Vattna de nya fina blommorna jag köpte i förrgår
*Fortsätta mitt plöjande av de 1010101 bloggar som jag läser varje dag

Vad tycker ni? Jag hejar starkt på bloggläsningen. Min senaste bloggupptäckt är denna. Fin & rolig. Läs läs läs!

och glöm inte att ta hand om er så länge! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0