I was blushing by your presence 'cause you were so, so damn beautiful

Hej mina vänner. Äntligen fredag och helg, eller vad säger ni? Den här veckan har gått sjukt fort så jag har inte ens hunnit se fram emot helgen men det är klart det är skönt nu när den är här. Jag ska snart ta tåget hem för imorrn är det lång-DM och sen 18-årspartaj med 80-talstema hos Karro som gäller. Kan nog bli grymt! Nu är jag sjukt hungrig och funderar på att springa ner till fiket en snabbis och köpa med mig en god macka. Mumma!




Ta hand om er och ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: marre

du med klara :)

2009-08-28 @ 19:59:54
Postat av: Hannah

Ja, skönt med helg! :)

2009-08-29 @ 12:42:58
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0