ögon som glittrar, hjärtan som ber

Hej på er.

Idag har jag gjort som jag brukar. Jag har varit och tävlat. Man skulle väl kunna säga att det gick både bra och dåligt. Det dåliga var att jag gjorde en hel del trassliga grejer men det bra var att en stor del av de andra gjorde ännu mer sånt. Jag kom 3a av 17 st på lång-DM vilket var en bra bedrift av mig! Det är himla skönt när man ibland får visa att man kan, mer sånt!

Nu måste jag pigga upp och fräscha till mig lite. Min kära vän Karro fyller nämligen 18 idag(!!) så ikväll är det 80-talsfest som gäller. Jag tror det kommer bli kanon! Jag, Elin och Malin ska matcha våra outfits lite och om jag inte misstar mig helt kommer vi nog bli rätt balla :)

Annars är livet fint just nu. Jag är pirrig i magen och hoppas att det tyder på något bra. Jag håller tummarna. Den som lever får se. Ha en grym lördagskväll allihopa! Jag lovar att ge er smaskiga bilder imorrn!


Kommentarer
Postat av: Anna

Læppar som ber heter det væl..? Ha det så kul ikvæll! Vad blir utstyrslen? :)

2009-08-30 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0