Berry kiss it is

Hej mina vänner!

Hade ni en fin julafton? Nöjda med paketen?

Jag är sjukt nöjd med mina! Överhuvudtaget (ett ord?) så var årets julafton den mysigaste på länge! Julmaten var god, alla var glada, tomten hade den roligaste humorn, det var fullt med snö på marken och...


JAG FICK EN GITARR!!


Nu kan alltså ingenting, absolut ingenting stoppa mig. Jag ska plinka tills fingrarna blöder, för jag tänker verkligen lära mig på riktigt. Åhh, jag är så glad! Förutom gitarren fick jag tusen andra fina saker också (när blev jag så snäll?). Jag fick bland annat äntligen en plattång, en vinröd adidasjacka, örhängen, en kanonbra väska och lite så. Tack och bock!

Annars så njuter jag mest av lovet, tränar ganska mycket och myser ännu mer. Ikväll var jag hos Ellen och tittade på The Holiday. Fina fina film! Jag har just bestämt att Jude Law ska få föda mina barn, eller ja.. i alla fall få bli pappa till dom. Det vore nog lite som grädden på moset i dessa fina juletider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0