oh what a day

Mitt mål med den här dagen var, som ni vet, att hitta ett par jeans. Tror ni att jag lyckades?

OH NO.

Jag hatar allt vad jeansletning heter och mellandagsrean i Stockholm tar kål på mig! Vart kom alla människorna ifrån?!

Hur som helst, jag köpte tre par strumpbyxor och en svart lång tröja från Indiska så jag kommer förhoppningsvis överleva vintern ändå. Och vetni? Imorrn ska jag klippa mig och slinga håret igen. Klippningen är jag inte så förtjust över då jag äntligen börjar bli nöjd över längden, men utväxten måste fixas snarast så det känns fint.

Idag var jag, lillasyster och kusin Alva såhär tjusiga:






Vet ni vad jag tänkte på när jag såg den här bilden? Att jag har börjat se gammal ut på något vis. Kolla rynkorna i ögonvråna. NÄR KOM DOM DIT? Hualiga, hur känns det när man börjar närma sig fyrtio då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0