ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på

Hej kompisar!

Jag sitter hemma och väntar på att få kila till skolan en sväng. Jag var och tränade imorse och det var så fint ska ni veta. Snön låg som ett pudertäcke över hela skogen och allt var bara helt mysigt. Visst var det kallt, det var det verkligen, men det hör väl till antar jag. Det var i alla fall en bra start på den här onsdagen! I eftermiddag väntar ännu mer träning (peppar peppar att jag varken är skadad eller sjuk) och sen blir det hem och mysa till Bonde söker fru och Paradise Hotel. Favvisonsdagen har bara börjat!

Jag hoppas ni också njuter lite av vintern. Bara åtta dagar kvar till tomten kommer nu!

Förresten, om ni har missat hur bra Lykke Li är så kan ni ju alltid lyssna lite på dom här, så kanske ni förstår.

Tonight



Little bit



Possibility

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0