santa claus is coming to town

Jag har sovit ohyggligt dåligt inatt. För det första kunde jag inte somna efter att jag läst ut luftslottet som sprängdes (som förövrigt var precis lika bra som de andra två) för jag blev rädd och det var massa läskiga ljud i lägenheten. Sen när jag äntligen somnade fick jag minsann ingen ro. Jag vaknade typ sjuttiofem gånger mellan halv sju och halv tio. Så tillslut bestämde jag mig för att gå upp och slå in Malins paket. Hon fick en chokladkalender och verkade bli glad. Imorrn är det min tur igen!

Det är ju den andra december idag och den här månaden har redan innehållit mer sol än vad hela november gjorde. Helt underbart! Jag vill bara ut och ta en promenad och njuta av vädret, eller äta en lussebulle. Promenad blir det snart för jag måste till skolan en timme, himla ansträngande onsdagar, lussebullen får vänta till ikväll. Det är nämligen superonsdag i min tv-soffa. Bonde söker fru OCH paradise hotel. Är inte det lillördag så säg!?

Förresten, ni har väl inte missat detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0