22 feb

Idag är det söndag & ikväll ska jag tillbaks till Hallsberg igen. Det blir nog bra.

Igår var jag & sötellen på bio & såg Benjamin Buttons otroliga liv. Gud vilken fin film det var! Verkligen sevärd & jättemysig. Efter filmen fick jag med mig Ellen hem för lite nattligt sällskap & lek nu på morgonen, hon är himla bra hon ska ni veta! Och hon är nog den enda som riktigt förstår hur jag mår just nu & det underlättar verkligen. På torsdag kommer hon till Hallsberg & hälsar på mig och Malin så vi ses snart igen :)


en kanonsnygg Brad Pitt gjorde ju inte bion sämre direkt


Idag snöar det järnet här i Stockholm, lite ovärt kan tyckas när det snart är mars och det borde bli vår istället. Men men, allt har sin tid.



Även fast jag aldrig trodde att det skulle göra så ont att förlora någon som det gör så kommer det bli bättre någon gång. Och som min kära mamma sa till mig när jag var otröstlig häromdagen: "Nästa gång du faller, faller du inte lika hårt" Och det är nog sant. Men just nu har jag fallit pladask, smärtan är olidlig och hjärtat är i tusen bitar. Men det finns fina saker i livet ändå, som mina vänner till exempel, och min familj. Jag kommer fixa det här.

p.s Ni är på tok för dåliga på att kommentera! d.s

Kommentarer
Postat av: John

jag är snyggare än brad pitt...

2009-02-22 @ 17:32:48
URL: http://denunderbarajohn.blogg.se/
Postat av: Anonym

kärlek till dig!

(jag är inte dålig på att kommentera..)

2009-02-22 @ 19:20:07
Postat av: Ma

GÅ vidare tjejen!!

Hårt som flinta men det går Tänk framtid dvs livet KLARA mot hela jävla världen ingen återvändo because livet väntar på DIG kram John ma

2009-02-22 @ 21:10:42
URL: http://denunderbarajohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0