sjukdag

Idag är det fettisdagen vilket innebär att vi får goda semlor i skolan. Och vad gör jag en dag som denna? Jo, jag är sjuk och missar hela kalaset. :( Jag var tvungen att avboka min körlektion också, så den får bli en annan dag när jag mår bättre. Jag hoppas inte jag har fått influensan men man vet aldrig, jag är inte pigg direkt. Och jag hostar som om jag har rökt i 40 år, MINST!

Snart kommer Carin hem från skolan, då ska hon hjälpa mig med min psykologianalys. Det kan behövas.

Nu ska jag borsta tänderna (kl 12.40...) och sen blir det sprint-VM på tv. Krya på mig själv.




Puss mina vänner.

Kommentarer
Postat av: karin

krya på dig klara! <3

2009-02-24 @ 19:30:46
URL: http://kolofsson.blogg.se/
Postat av: matilda

Krya på dig! Inte alls kul att vara sjuk. Vet inte om du vet vem jag är men jag hittade din blogg någonstans och hoppas det inte gör något att jag läser :)

2009-02-25 @ 02:57:53
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0