Sömn är livet

Vet ni, nu ska jag sluta vara så tråkig. Jag hade bara en lektion idag visade det sig (woho!) så efter matten gick jag raka vägen hem till sängen och sov i nästan 2 timmar. Det var precis det som behövdes, nu är jag pigg & glad igen :) Jag har upptäckt att jag är en sådan som inte fungerar om jag inte sover tillräckligt. Jag blir såklart trött men även väldigt gnällig och tråkig. Så mer sömn åt folket!

Förresten så har jag fått en del av Årebilderna nu, del 2 får jag nästa vecka. Frågan är om jag ska lägga in några nu eller om jag ska vänta tills jag har alla?

Nu ska jag och Carin kila och äta lunch i skolan, mumma! Puss på er


Jag bjuder på en somrig bild också. Lite värme, ja tack :)



Kommentarer
Postat av: John

Japp, de kan verkligen inte gå fel:) haha. Ne men vi får hoppas de går bra:)



De blev skit lyckat faktiskt,var as kul!

SJälv då? Blev det lyckat?

puss

2009-01-13 @ 15:39:46
URL: http://denunderbarajohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0