kjajfnmbfmxhjtmtsllvo!

Ungefär så känns det i mitt huvud just nu. Det är kaos, verkligen. Vi åker till O-ringen imorrn & jag har knappt hunnit tänka över vad man faktiskt måste ha med sig. Det räcker inte med detta lilla problemet för schemat för kommande livstid ser nämligen ut så här:

* O-ringen i Eksjö 18-25 juli
*Sprint-SM i Strömstad 27-28 juli
*Varberg med familjen 30-1 juli/aug
*U-10 i Tranemo 1-2 augusti
*HEM! 2 augusti


*GREKLAND!!! 4-11 augusti

Det är alltså en hel del jag måste få med mig imorrn när vi åker & därför finns nog risken att jag glömmer en hel del. Men men, vi får se hur det artar sig. Hur som helst så måste jag rensa huvudet lite så nu ska jag sticka iväg och springa en liten snabbis, sista passet innan första etappen. Formtopp? I hope so.

Om vi inte hörs innan jag åker imorrn så hoppas jag att ni kommer få två grymma veckor här hemma! Jag kan tyvärr inte garantera någon vidare uppdatering från min sida fram tills dess att jag är hemma igen. Vi hörs snyggingar, ta hand om er så länge! ♥

p.s Mitt hår blev kalas! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0