när det skymmer över stan, kom ihåg mig då

Ikväll har jag insett fyra saker:

1: Drinkar borde alltid drickas för att dom smakar gott, inte bara för drickandets skull. (Ikväll upptäckte jag Cosmo, god grej)
2: Jag borde alltid använda nagellack för jag känner mig så himla mycket finare då.
3: Mina bröst har krympt. (Var tvungen att gå ner en kupstorlek i dag när jag köpte två bh:ar.) När/Hur hände detta liksom?
4: Med ett 2,5-årigt förhållande bakom mig känns det ibland lite tomt i hjärtat när det inte längre är någon som ringer "bara för att höra min röst". När ska denna tomheten försvinna?

Jag vet att det har gått över ett halvår nu & det är inte Niklas jag saknar längre. Jag vill bara bli sådär glad i magen igen. Man kanske borde njuta av att vara singel när man väl kan men i så fall är jag nog världens sämsta singelnjutare. Jag menar, allting blir ju hundra gånger roligare när man har någon att dela det med. Håller ni inte med mig?

egentligen är klockan way too much för att fundera över sånna här saker. Puss och gonatt mina vänner. Dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig. saknar min älskling hela tiden, idag är det två veckor sen han gjorde slut efter lite mer än 1 år.

hur ska jag stå ut med att sakna honom?

2009-08-01 @ 20:03:23
Postat av: Klara

Jag har tyvärr inget bra att säga förutom att jag vet att det är ett rent helvete & det kommer det vara ett tag. Men till slut blir det bättre & inte det enda man tänker på. Jag kan inte säga att det kommer sluta göra ont, för det gör det nog aldrig. Men det kommer bli betydligt bättre om ett tag, jag lovar.

2009-08-01 @ 20:20:08
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag längtar dit, till när det blir bättre!

2009-08-01 @ 23:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0