resumé från resväskan

Hej mina vänner!

Lever ni & tittar in här fortfarande? Jag har för första gången på jag vet inte hur länge lyckats få tag på en dator med internet, lyckan är total. Just nu befinner jag mig med familjen i Varberg & tidigare i veckan var vi en sväng i Strömstad och sprang Sprint-SM. Tyvärr missade jag lite de två sista kontrollerna i kvalet och var 7 sekunder ifrån en finalplats, surt kan tyckas. Det tycker jag. Hur som helst så är läget under kontroll annars, O-ringen var kanon även om 3/5 lopp var rena pisslopp. Tur som det var lyckades jag ordna upp det hela de två sista etapperna då jag gick betydligt bättre och plockade 14 platser (från 63 till 49) sista dagen i elit. Det får jag vara rätt nöjd med ändå. Sjätte etappen (festen) var ett bra avslut på en bra vecka även om det inte gick helt enligt planerna och det hände en del crazy grejer. Men det är som det ska vara liksom!

Efter nästan två veckor iväg & x-antal boendebyten börjar jag få lite hemlängtan. Dock är det nog minst lika mycket Greklandslängtan, om 5 dagar drar vi!! Jag har svårt att tro att jag skulle kunna få ett bättre avslut på denna sommaren.

Nu måste jag hoppa in i duschen och färga ögonfransarna. Ikväll ska syrran och jag göra Varberg osäkert & imorrn bär det av till U-10. Jag är back in buisness(?) hemma på lördag igen, skönt! Take care så länge!


Glada brudar på förfest innan sjätte

p.s Matilda, jag hoppas det var okej att jag snodde bilden och så hoppas jag vi ses när du flyttat upp till storstan! :) d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud, klart att det är ok att du tar bilder!! Jag skulle kunna skicka dem men de är så pass stora så det tar en evighet.. Så om du vill ha dem i deras riktiga format får du allt ta och komma ut till Lidingö och göra ett besök till mig =) hihi! hoppas ni får det grymt i greece! PUSS!

2009-08-03 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0