14-15 juli 2009

Hej på er! För ovanlighetens skull i dessa tider har jag faktiskt haft fullt upp de senaste dagarna. Oerhört skönt! Igår åkte jag hem till Malin & Fredrik direkt efter jobbet för lite mys + middag. Solen sken och det var precis en sån kväll jag behövde. Tack snyggingar! Typ så här bra var det:









Det var verkligen en sån där typisk sommarkväll som jag har pratat om att jag ville ha. Jag blev helt glad i hjärtat.
Ikväll hade jag en minst lika mysig kväll. Direkt efter jobbet bar det av till centralen & upphämtning av syster och sen vidare direkt till farmors lägenhet. Sushi + jordgubbar med vaniljvisp väntade. Mumma mumma! Och typ så här bra var det:



Har jag inte världens coolaste farmor så säg!



Åhh, jag blir helt crazy när jag tänker på att sommarkänslorna faktiskt börjar infinna sig i min kropp och semestern närmar sig med stormsteg. Två dagar kvar bara!!

Kom så ska vi leva livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0