hard work

Jag är trött trött trött men nöjd nöjd nöjd. Det är en grej jag gillar med att jobba (det finns flera förstås!) och det är känslan av att man faktiskt gör något vettigt. Det man gör spelar roll liksom. Den känslan är sällan jag får när jag går i skolan en eller två lektioner per dag och sen går hem igen. Självklart är skolan viktig och det är klart det är bra att jag är där men det känns tydligare när man jobbar. Sen är jag också himla nöjd med att jag, så fort jag kom hem från jobbet kl 17, stack ut och sprang ett riktigt distanspass i det underbara vädret. Jag var gnällig och sur innan jag kom iväg men ack så glad efteråt! Jag måste komma ihåg hur skönt det faktiskt är när man väl är ute så slipper man hela den här ångestgrejen innan.

Nu ska jag snart sova, hoho. Imorrn är det jobb hela dagen och hela kvällen (mingelvärd på volvo ocean race) så ni får ha en fortsatt fin vecka!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0