ljuset i två andra ögon

Klockan är mycket om man har halslfuss. Speciellt om man vill bli frisk. Jag lyssnar på Gyllene tider och drömmer mig bort någonstans i sommarnatten. Jag tror att det här kan bli en bra sommar. En ny, bra, rolig och glad sommar. Jag skulle verkligen behöva en sån. Få lite fjärilar i magen och känna att jag verkligen lever. Jag har nog kommit en bit på vägen. Jag är väldigt nervös också, allting är så nytt. Det här bli första sommaren på tre år utan Niklas och det kommer kännas både annorlunda och spännande. I år är det bara jag. Och mina vänner förstås. Och kanske någon annan, det vet man ju aldrig. Jag ser i alla fram emot den här sommaren mer än jag sett fram emot något annat på länge. 

ge mig ljudet av ett annat hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0