För det ordnar sig, det gör det alltid. Jo det löser sig, så brukar allt bli. Det kommer fixa sig till slut det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur och flera mil ifrån. Det ordnar sig.

Ikväll var det, som så många gånger förr, pokerkväll som gällde här på OLGY. Och det bangar man inte på i första taget om man heter Klara Hall. Så jag & 9 av mina kära kamrater slog oss ned vid bordet och nu 4,5 timme senare sitter jag här, utslagen & trea. Trea. Sämsta placeringen egentligen för man är så nära pengarna som möjligt så det hade känts precis lika bra att blivit typ 6a eller något. Men det är kul ändå, jättekul! :) Men man blir himla trött i huvudet...

Idag sprang jag orientering 1,5 h i strålande sol & det var andra dagen i rad jag tränade utan överdragsjacka. Och det var inte ens kallt. Sånt kan verkligen göra min dag! Det var kanonfint & linjeorienteringen gick jättebra. 4/5 toasters, lätt!

Imorrn har vi universitetsdag i Örebro vilket innebär att vi får åka in och kolla in läget på universitetet. Men eftersom de inte tar någon närvaro där så funderar ett skönt shoppingsuget gäng brudar (ink. jag själv) på att istället ta en heldag på stan. Det skulle inte sitta helt fel!

Nu blir det snart sängen, spinning 07.50 imorrn kallar.





p.s
Vet ni det allra underbaraste som verkligen gjorde min dag idag? Jag sprang 4st 4 minutersintervaller igår på asfalt. (Det absolut värsta för mina benhinnor) och idag känner jag ingenting. INGENTING! Det känns så sjukt fint efter 1,5 års skada! Så ni får vara lite glada för min skull :) d.s

Kommentarer
Postat av: matilda

åå underbart med benhinnorna! jag längtar också efter den känslan, att köra hårt och sen inte känna n-å-g-o-n-t-i-n-g, i knäet för min del. förhoppningsvis snart. men kömpa på :)

2009-03-04 @ 23:41:47
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: John

jag är inte heller så bra på poker, men jag är road:D haha.. man brukar väl säga att man inte kan göra mer än sitt bästa?:P haha



nice med benhinnorna, tums up (tummarna upp(A))

pusss

2009-03-05 @ 20:05:07
URL: http://denunderbarajohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0