klassfest



Tack för en kanonkul kväll mina vänner! :)

Nu taggar jag till för att imorrn åka med OLGY till Frankrike & Danmark en vecka, det blir nog kalas! Jag hoppas på sol, barmark och lite fler fräknar :)

Förresten, har jag nämnt att jag tappade bort mitt leg för någon vecka sen? Hur som helst, det gjorde jag i alla fall & hade ingen aning om vart det kunde ha tagit vägen. Men sen idag fick jag ett brev från polisen med mitt leg i! Hur sjyssht är inte det? Stort tack till den vänliga själ som lämnade in leget, nu behöver jag inte gå ut med mitt pass någon mer gång! ;)

Vi hörs när jag kommer hem igen! Håll ställningarna. Puss & Kram.


Kommentarer
Postat av: karin

tack själv för en kanon kväll, och ha det super bra i veckan! :D

2009-03-22 @ 15:07:42
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0